Przejdź do treści
  • PL
  • EN

Bagaż zagubiony

A A A Drukuj

Sekcja Lost & Found obsługiwana przez LS AS zapewnia profesjonalną obsługę w przypadku nieregularności związanych z bagażem.

  • W oparciu o procedury linii lotniczych, zapewniamy pomoc w sporządzaniu reklamacji w przypadku zagubionych lub uszkodzonych bagaży

  • Przy użyciu międzynarodowego systemu komputerowego - World Tracer jesteśmy w stanie zapewnić skuteczne poszukiwanie zagubionych bagaży

  • Świadczymy również usługę dostarczania bagażu do pasażerów (za pośrednictwem firm kurierskich)

  • Oferujemy także informację telefoniczną dotyczącą reklamacji bagażowych

Dodatkowo prowadzona jest rejestracja i magazyn rzeczy pozostawionych na pokładzie samolotu. W przypadku zagubionego bagażu należy udać się do stanowiska agenta obsługi naziemnej LS AS, który znajduje się w Hali Przylotów.

Kontakt do Biura Obsługi Bagażu Zagubionego

LOST AND FOUND OFFICE  |  + 48 22 206 95 52  |  + 48 785 200 506  |  llwmi@lsas.aero

Partnerzy