Przejdź do treści
  • PL
  • EN

Pomoce nawigacyjne

A A A Drukuj

Droga startowa wyposażona jest w oświetlenie podejścia ALPA-ATA, CAT II na kierunku 08 oraz uproszczony system podejścia „krzyż” o długości 420 m i poprzeczką w odległości 300 m od progu 26.

Lotnisko Warszawa/Modlin wyposażone jest w system DVOR/DME.

Zainstalowane oświetlenie nawigacyjne spełnia wymogi dla ILS CAT II.

W dniach 18-19 czerwca 2013 roku PAŻP przeprowadził obloty kalibracyjne ILS CAT I, zakończone wynikiem pozytywnym.

28 marca 2014r. lotnisko otrzymało certyfikat i specyfikacje do certyfikatu na wykonywanie operacji w II kat ILS.

02 kwietnia 2015r Prezes Urzędu Lotnictwa Cywilnego, wydał Decyzję, dzięki której Lotnisko Warszawa/Modlin może obsługiwać operacje lotnicze w warunkach atmosferycznych trudniejszych niż dotychczas.Nie oznacza to podwyższenia kategorii systemu ILS, tylko jej rozszerzenia. Według otrzymanej specyfikacji operacje podejścia precyzyjnego kategorii II mogą być wykonywane w warunkach widzialności wzdłuż drogi startowej nie mniejszej niż 300 m.  Operacje startu […] mogą być wykonywane w warunkach widzialności wzdłuż drogi startowej powyżej 125 m.

 

modlin pomoce nawigacyjne
modlin pomoce nawigacyjne
modlin pomoce nawigacyjne
modlin pomoce nawigacyjne
modlin pomoce nawigacyjne
modlin pomoce nawigacyjne
modlin pomoce nawigacyjne
modlin pomoce nawigacyjne
modlin pomoce nawigacyjne

Partnerzy