Przejdź do treści
  • PL
  • EN

Sygnalista

A A A Drukuj

Sygnalista

Działając w oparciu o Dyrektywę Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2019/1937 z dnia 23 października 2019 r. w sprawie ochrony osób zgłaszających naruszenia prawa Unii oraz Ustawę z dnia 14 czerwca 2024 r. o ochronie sygnalistów, Spółka Mazowiecki Port Lotniczy Warszawa-Modlin Sp. z o.o. opracowała i udostępnia Procedurę zgłaszania naruszeń prawa, podejmowania działań następczych i zasad ochrony osób dokonujących zgłoszeń. Procedura wchodzi w życie w dniu 2 października 2024 r.

Osobą przyjmującą zgłoszenie jest Piotr Brzeski – Pełnomocnik Zarządu ds. Projektów Strategicznych.

Zgłoszenia nieprawidłowości można dokonać w następujący sposób – wedle własnego wyboru:

  1. osobiście w budynku PPK, pokój nr 1.16.9 lub w innym miejscu uzgodnionym z sygnalistą, w odległości nie większej niż 20 km od siedziby Spółki,
  2. listownie, na adres siedziby Spółki, z dopiskiem „Zgłoszenie naruszenia prawa – do rąk własnych Przyjmującego zgłoszenia wewnętrzne”,
  3. poprzez formularz zgłoszeniowy,
  4. na adres e-mail, przyporządkowany jedynie Przyjmującemu zgłoszenie: [email protected]

 

ZałącznikWielkość
PDF icon Procedura236.07 KB
Plik Formularz zgłoszenia naruszenia24.71 KB

Partnerzy