Przejdź do treści
  • PL
  • EN

Jak zgłosić reklamację?

A A A Drukuj

Wszystkie reklamacje należy przesyłać na adres e-mail: reklamacje@modlinairport.pl

Reklamacja musi zawierać:

  • imię
  • nazwisko
  • adres do korespondencji (w przypadku wybrania formy pisemnej kontaktu)
  • adres e-mail (w przypadku wybrania formy elektronicznej kontaktu)
  • miejsce, datę i godzinę zdarzenia
  • numer rezerwacji (jeśli reklamacja dotyczy usług świadczonych na rzecz Klienta odlatującego lub przylatującego na Lotnisko Warszawa/Modlin)
  • szczegółowy opis zdarzenia
  • określenie roszczenia
  • datę złożenia reklamacji
  • podpis Klienta
  • numer biletu parkingowego (w przypadku reklamacji dotyczących świadczonych przez Spółkę usług najmu miejsc parkingowych na parkingach zarządzanych przez Spółkę
  • numer konta bankowego (w przypadku reklamacji zawierających roszczenia pieniężne), z tym że numer ten może zostać uzupełniony przez Klienta w trakcie rozpatrywania reklamacji.

Celem ułatwienia złożenia reklamacji w formie pisemnej Klient może skorzystać z formularza reklamacyjnego (patrz niżej).

ZałącznikWielkość
PDF icon formularz_reklamacji_27.07.2017_0.pdf340.5 KB

Partnerzy