Przejdź do treści
  • PL
  • EN

Strategia

A A A Drukuj

Strategia

Dla osiągnięcia celów założonych w ramach rozwoju należy zdefiniować strategię uwzględniającą kilka aspektów. Aspekty te, z uwzględnieniem misji lotniska Warszawa/Modlin, generują poniższą strategię:

  • dynamiczny wzrost poprzez konsekwentną i kreatywną postawę wobec środowiska biznesowego;
  • reagowanie na potrzeby klientów i pasażerów;
  • poszukiwanie możliwości rozwoju biznesu i nisz rynkowych w celu osiągnięcia wymiernych korzyści;
  • optymalizacja procesu rozwojowego, kosztów i działalności;
  • osiąganie i akcentowanie konkurencyjności;
  • budowanie wrażliwości ekologicznej i podnoszenie poziomu wsparcia wobec społeczności lokalnej i środowiska naturalnego;
  • rozwijanie pozytywnego wizerunku firmy;
  • określanie trendów rynku usług lotniczych w Polsce.

 

Partnerzy