Desery na lotnisku
Desery na lotnisku
Wyśmienite lody, koktajle mleczne, naleśniki, gofry i inne desery - to tylko część bogatego menu z oferty nowego lokalu gastronomicznego – lodziarnio-kawiarni „Carte d’Or”, która już od dziś zaczyna działać na antresoli terminalu pasażerskiego Lotniska Warszawa/Modlin.
Carte d’Or to marka zaliczana do segmentu premium, znana polskim konsumentom od lat. W ofercie lokalu znajduje się szeroki wybór kaw, drinków kawowych, napojów gorących i zimnych, świeżo wyciskanych soków, ciast i ciasteczek, kanapek i słonych przekąsek oraz gofrów - zarówno tych słodkich, jak i wytrawnych. Nie zabraknie też doskonałego piwa z segmentu produktów niszowych. Aranżacja lokalu jest utrzymana w miłych kolorach beżu i brązu. Do dyspozycji gości jest ok. czterdziestu miejsc siedzących. „Carte d’Or” jest już szóstym lokalem, zarządzanym przez grupę P.H.Z. „Baltona” S.A. na terenie MPL Warszawa-Modlin.
„Jesteśmy bardzo zadowoleni ze współpracy z MPL Warszawa-Modlin, na którym operujemy od początku jego działalności. Stale rosnąca liczba pasażerów, a co za tym idzie możliwość rozwijania sprzedaży oraz uruchamiania kolejnych lokali, pozwala nam wzmacniać naszą działalność oraz stale udoskonalać ofertę. Jesteśmy przekonani, że pierwszy lokal pod marką „Carte d’Or”, który wkrótce uruchomimy w Modlinie, spotka się z pozytywnym odbiorem pasażerów oraz gości odwiedzających Lotnisko Warszawa/Modlin” – powiedział Piotr Kazimierski, Prezes P.H.Z. „Baltona” S.A. oraz „COO” Sp. z o.o.
„Po otwarciu w lipcu br. dwupoziomowej restauracji Eat&Fly w nowopowstałym budynku naprzeciwko terminalu pasażerskiego, teraz startuje nowy koncept gastronomiczny, kawiarnio-lodziarnia Carte d’Or, mająca w ofercie wysokiej jakość, markowe produkty. To już ósme miejsce na terenie naszego lotniska, w którym podróżni mogą posilić się, przekąsić, czy ugasić pragnienie, przed lub po podróży. Co więcej, także w tym miesiącu dokonaliśmy wyboru najemcy, który zorganizuje tzw. wyspę gastronomiczną typu drink bar z przekąskami w strefie odlotów, co zakończy proces rozwoju oferty gastronomicznej do czasu rozbudowy terminalu” – powiedział Piotr Lenarczyk, Szef Biura Handlowo-Marketingowego lotniska Warszawa/Modlin.