Jak zgłosić reklamację?
Wszystkie reklamacje należy przesyłać na adres e-mail: [email protected]
Reklamacja musi zawierać:
- imię
- nazwisko
- adres do korespondencji (w przypadku wybrania formy pisemnej kontaktu)
- adres e-mail (w przypadku wybrania formy elektronicznej kontaktu)
- miejsce, datę i godzinę zdarzenia
- numer rezerwacji (jeśli reklamacja dotyczy usług świadczonych na rzecz Klienta odlatującego lub przylatującego na Lotnisko Warszawa/Modlin)
- szczegółowy opis zdarzenia
- określenie roszczenia
- datę złożenia reklamacji
- podpis Klienta
- numer biletu parkingowego (w przypadku reklamacji dotyczących świadczonych przez Spółkę usług najmu miejsc parkingowych na parkingach zarządzanych przez Spółkę
- numer konta bankowego (w przypadku reklamacji zawierających roszczenia pieniężne), z tym że numer ten może zostać uzupełniony przez Klienta w trakcie rozpatrywania reklamacji.
Celem ułatwienia złożenia reklamacji w formie pisemnej Klient może skorzystać z formularza reklamacyjnego (patrz niżej).
Załącznik | Wielkość |
---|---|
Formularz Reklamacji | 323 KB |