Zapytanie ofertowe z ogłoszeniem P-145/22
Wykonanie półrocznych przeglądów urządzeń klimatyzacyjnych typu split i vrf wraz z utrzymaniem pogotowia serwisowego do dnia 31.10.2023
UZUPEŁNIENIE DO TREŚCI ZAPYTANIA
Pytanie nr 1:
Od jakiego momentu jest liczony czas reakcji – nasz pracownik otrzymał informację o procedurze wydania przepustki na obiekt, oraz o tym że musi przejść każdorazowo „ odprawę” przed wejściem na obiekt
Odpowiedź Zamawiającego:
Wykonawca zapewni usuwanie usterek i awarii z czasem reakcji serwisowej, rozumianym jako czas od zgłoszenia awarii (fax, e-mail, lub zgłoszenie telefoniczne) do czasu rozpoczęcia naprawy przez serwis Wykonawcy, który będzie wynosił do 4 godzin. Pobranie przepustki wraz z przejściem kontroli bezpieczeństwa trwa mniej więcej 10 min. Ewentualny wydłużony czas na odprawie nie będzie brany pod uwagę. Jednakże każdorazowo, zamawiający potrzebuje danych osobowych osoby, która danego dnia przyjedzie na serwis/awarię. Dane (imię, nazwisko oraz numer dokumentu tożsamości) należy wcześniej przesłać e-mailem bądź SMS, w celu wpisania do systemu, co ułatwi proces wydania przepustki tymczasowej. Na terenie Portu Lotniczego Warszawa Modlin, Serwisant będzie poruszał się w asyście Konserwatora Zespołu Infrastruktury Technicznej. Każdorazowo przed przyjazdem Serwisu, należy się skontaktować telefonicznie w celu usprawnienia procesu kontroli bezpieczeństwa oraz naprawy.
Powyższe uzupełnienia stają się integralną częścią zapytania ofertowego.